Το δωράκι από κάποιον σνώνυμο δικό μας Αη Βασίλη

-Μπήκαμε στη λογική της συγκεντρωτικής αναδημοσίευσης των σχολίων του ανώνυμου επισκέπτη του blogspot μας και της κεφαλαιοποίησης τους, επειδή κρίναμε ότι ο συγκεκριμένος διαθέτει απεριόριστο χιούμορ...
Ανώυμος είπε...
Ειμαι ο Αγιος Βασιλης και θα σας πω ποια
ειναι.Η μαικο κιοτο.Μας εχει σαγηνευσει
χρονια τωρα στο παλ με την βελουδινη αγγελικη φωνη της.Σαν εγχειρισμενη τρανσεξουαλ ακουγεται.Αν ηχογραφησεις σπαστικο γελιο αγελαδας με ελεφαντα που τσιριζει και τραινο που σφυριζει,τα ανακατεψεις και τα παιξεις αναποδα,παλι πιο θηλυκα θα ακουγεται απο οτι η φωνη της μαικο.Μονο ενας επωνυμος ελικοπτερακιας,κουρσαρος της ασφαλτου θα μπορουσε να τα βγαλει περα μαζι της.Για να την βγαλει εξω πηγαινε πανω απο το σπιτι της με το ελικοπτερο και πεταγε τον γαντζο με τους ιμαντες που μεταφερουν βαρεα τζιπ στον στρατο.Την εδενε απο την μεση και παλι το ελικοπτερο ισα που την σηκωνε δυο μετρα πανω απο την γη.Καλα και δεν ντρεποταν αυτη?θα αναρωτηθει κανεις.Εδω δεν ντρεποταν η black beauty οταν την εκανε βολτα με την νταλικα ο πιθηκομουρης αλητης και κορδονωταν καμαρωτη καμαρωτη.Η μαικο θα ντραπει??Μονο το καημενο ελικοπτερο ντρεποταν που ειχε εναν μαλακα μεσα του και μια μαλακω απο κατω του.
25 Δεκεμβρίου 2011 8:35 π.μ.


Ανώνυμος είπε...
Αγιε μου Βασιλη,γεια σου.Ειμαι ο Κωστακης ο Λιουσακης.Ξερεις με φωναζουν ετσι στο παλ χαιδευτικα για να χαιρομαι και να νομιζω οτι ειμαι της παρεας και εγω και δεν ειμαι κανενας κομπλεξικος πουστοφλωρας.Λοιπον Αγιε μου Βασιλη,η Μπιλη αν θελεις,γιατι τωρα σε νιωθω σαν φιλο μου,ηθελα να σου πω οτι θελω και εγω ενα δωρακι για τα Χριστουγεννα...Μισο να παω λιγο τουαλετα και ερχομαι...Που ειχα μεινει??Λοιπον η καταρρευση του κουμμουνισμου οφειλεται στον ουτοπικο ιδεαλισμο ο οποιος επιβληθηκε στον λαο και ο συστηματικος καταπιεσμος που οδηγησε στην εξαθλιωση μεχρι και τον τελευταιο πολιτη.Επισης μην ξεχναμε και τον ρολο της Αμερικης.Και λεγοντας Αμερικη να πω οτι ο Κολομβος δεν ηταν ο πρωτος που ανακαλυψε την Αμερικη και οτι ο πολεμος στο βιετναμ ηταν αποτελεσμα της ιμπεριαλιστικης επεκτατικης πολιτικης του Νιξον.Ωχ! σαν να ξεφυγα λιγο ο μαλακας!Φαντασου μεχρι και εγω το καταλαβα.Δεν πειραζει καλα ειναι να κανω και καμια επιδειξη των δηθεν γνωσεων μου που και που,αραδιαζοντας οτι μαλακια μου κατεβει.Λοιπον στο θεμα μας.Θα ηθελα να μου φερεις Μπιλακο μου,εναν πραγματικο φιλο.Ξερεις απο μικρο δεν με επαιζαν τα αλλα παιδακια.Παντα τελευταιο με διαλεγαν,ακομα και αν ημασταν μονο δυο.Εγω για να τους εκδικηθω τους μαρτυρουσα παντα στον κυριο και ετρωγαν ξυλο.Μιλαμε μεγαλη απολαυση!Και μου εχει μεινει απο τοτε.Φοραω το παπακι μου στο δωματιο του ταραχοποιου και βγαζω το αχτι μου σε οποιον με κοροιδεψει.Δεν ξεχναω οτι και αν μου κανουν,ακομα και χρονια να περασουν.Αν υπηρχε ο κομης Δρακουλας,θα ημουν ο Ιγκορ ο δουλος του.Ο χαμαλης για ολες τις δουλειες,αρκει να εχω τους δυνατους με το μερος μου και να τους γλειφω και να μου δινουν μια υποτυπωδη εξουσια και εγω να νιωθω χαρουμενος.Γι'αυτο θελω ενα φιλαρακι και εγω να με καταλαβαινει και να με αγαπαει.Να μην ξενερωνει με την φλυαρια μου και να γελαει με τις αναλατες βλακειες που ξεστομιζω.Επισης να μου κανει κοπλιμεντα οταν ανοιγω καμερα και δειχνω μονο προφιλ παντα και φτιαχνω την φλωροφραντζα μου με την χουφτα μου.Ειναι ενα κομπλεξικο τικ που εχω,τι να κανω ο καημενος.Γι'αυτο σου λεω αγιε μου Μπιλιδη εχω μεγαλη αναγκη.Κανε μου το χατιρι και σου υποσχομαι αν μπεις στο δωματιο του ταραχοποιου,θα τον παρακαλεσω να σου δωσει παπακι σουπερ αντμιν.
24 Δεκεμβρίου 2011 10:01 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Αγιε Βασιλη,ο Θεμακος ειμαι,ο ομορφιες.Ξερεις ρε γκαρτναση,ο ταξιτζης απο σαλονικη.Αυτος μωρε που πηγαινοφερνω το παιδι της γειτονισας και ολοι με νομιζουν οτι ειμαι και γαμω τους γειτονες.Αλλα στην ουσια το δικο μου παιδι ειναι,απλα λεω της γειτονισας για να μη μαθευτει οτι ειμαι παντρεμενος.Ξερεις εσυ τωρα.Οσο να πεις εχεις πιο πολλες πιθανοτητες να σου κατσει κανα μουνι στο παλ.Ειναι που ειναι οι πιθανοτητες εναντιον μου,φαντασου να λεω οτι ειμαι και παντρεμενος.Ουτε πατημενη σαυρα στον δρομο δεν θα μου καθεται.Λοιπον Αγιε Βασιλη ειμαι μπερδεμενος.Εχω πολλα που θελω να σου ζητησω και δεν ξερω ποιο να διαλεξω.Θα ηθελα ενα καινουργιο ταξι που να τρεχει πολυ και να κανει σπινιαρισματα και να εχει και μια σειρηνα να κανει ιου ιου,να νομιζουν οτι ειμαι περιπολικο και να κανουν ολοι στην μπαντα οταν περναω εγω.Α! να μου μιλαει κιολας σαν τον κιτ.Θα ειμαι σαν τον Μαικλ Ναιτ αλλα σε ποιο ποντιακη εκδοση,με φαλακρα και λιγη μπεκροκοιλια που θα διπλωνει πανω στο τιμονι.Θα με βλεπουν τα μουνια στον δρομο και θα χυνουν πανω τους.Θα λενε να ο ποντιος με την ποντιακ του!Μονο ο τοτος θα λειπει απο το καθισμα του συνοδηγου!
Ξερεις ομως επειδη και το ταξακι καλο ειναι που εχω,σκεφτομαι μηπως να σου ζητησω κανενα καλο μουνι.Θα μου πεις ρε θεμακο αφου μεσα στα μουνια εισαι συνεχεια,αλλα εννοω ενα μουνι που να μου καθεται επειδη το θελει και χωρις να το πληρωνω.Το ξερω ζηταω δυσκολα.Εδω ουτε η Νουλα angel δεν σου καθεται τζαμπα.Μια πατατα,μια κονσερβα,κανα φρεσκο ψαρικο,το θελει το κατιτις της.Απο την αλλη σκεφτομουν να σου ζητησω λιγα μαλλια να μη μου καιει ο ηλιος το καρυδοτσουφλο που εχω για κεφαλι,η να χασω κανενα κιλακι.Οχι για μενα αλλα να μην αλλαζω συχνα αμορτισερ για το ταξι.Αλλα και αυτα λιγο δυσκολα τα βρισκω.Οποτε θα ειμαι λογικος και θα σου ζητησω κατι που θα με κανει πολυ χαρουμενο.Θελω να κανεις τον ταραχοποιο να γινε παλι φιλαρακι μου και να με καλει παλι για σαλεπακια.Αυτος ειναι ο κρυφος μου καημος Αγιε μου Βασιλη.Να ακουω τον ταραχοποιω να ανακατευει στο μικροφωνο το σαλεπακι και να κανει τσινγκι τσινγκι και να μου λεει:Θεμακοοοοοο,σαλεπακι,Θεμακοοοοοο.Και εγω να του λεω ερχομαι μπρο και να ουρλιαζω αουυυυυυυυ!!!Βαλε και λιγο κουρκουμα αουυυυυυ!!!!Τι παλιες καλες εποχες!!Αστο καλο μουυ,συγκινηθηκα!Παω να πιω ενα red bull στου τζαμπολ.
24 Δεκεμβρίου 2011 10:33 μ.μ.



Ανώνυμος είπε...
Αγιε Βασιλη,εγω ειμαι η Ταραχη.Ξερεις,η πρωην χοντρη απο την Θεσσαλονικη.Τωρα εχω γινει πολυ μουναρα και μπορει να μη με γνωρισεις.Να σε πω πλακα πλακα και εσυ αν εβαζες κανενα δαχτυλιδι,θα γινοσουν και γαμω τα τεκνα.Εισαι λιγο γεματουλης εδω που τα λεμε.Οχι οτι εχω τιποτα με τους χοντρους.Και εγω χοντρη ημουν,σε καταλαβαινω.Σκεψου το για το δαχτυλιδι.Σε λεω δεν θα το μετανιωσεις.Μεχρι και εγω σε γαμαω μετα.Αληθεια Αγιε Βασιλη,εισαι ελευθερος?Δεν ψαχνω αντρα,απλα ετσι ρωταω.Μη με περασεις για καμια λιγουρα αγαμητη.Αν και να σε πω,πλακα πλακα δεν θα ηταν και ασχημα.Μουναρα εγω,αγιος Βασιλης εσυ,μια χαρα ταιριαζουμε.Ευκαταστατος εισαι,δικια σου δουλεια εχεις,ελκυθρο εχεις,δικο σου σπιτι στο βορειο πολο εχεις.Δεν θα με ζητας προικα.Το μονο προβλημα ειναι οτι δουλευεις συνεχεια για να εισαι ετοιμος τα χριστουγεννα,αλλα δεν πειραζει.Θα εχω περισσοτερο χρονο να καθομαι στο παλ και να σαιμπεριαζομαι.Δεν με χαλαει καθολου.Αν γουσταρεις μην το σκεφτεσαι καθολου.Δωσε μου το skype σου να φωναξουμε και τα πεθερικα να με γνωρισουν.Να με το πεις ομως πιο πριν για να παω κομμωτηριο να χτενιστω και να φτιαχτω πρωτα,πριν ανοιξω καμερα.Θελω να κανω καλη εντυπωση.Θα το ανακοινωσουμε και στο παλ.Ζηλιες που θα κανει ο πανουλης!!!Ετσι να σκασει απο το κακο του.Με ειχε και με εχασε.Μεχρι και στην Τατιανα θα παω να πω οτι τα εφτιαξα με τον αγιο Βασιλη.Ποια Τατιανα?Στον Larry King θα παω!
Συγνωμη,ξεφυγα λιγο απο το θεμα.Λοιπον αγιε Βασιλη μου αυτο που θελω να μου φερεις για τα χριστουγεννα,ειναι λιγη αξιοπρεπεια.Αυτην την λιγη που ειχα την εχασα.Δεν ξερω γιατι και πως.Σκεφτηκα ισως να ηταν επειδη εχω γαμηθει με το μισο παλ.Και αυτο επειδη με το αλλο μισο δεν ετυχε να συναντηθω ακομα.Πηγα με τον κουρσαρο,οταν με παρατησε αυτος και με πηγαινε ο αστα να πανε στο σπιτι γαμηθηκα μαζι του στα σκαλοπατια.Ετσι για παρηγορια και για να νιωσω καλυτερα.Πηγα με τον Βαγγελη1972 αλλα δεν του σηκωνοταν απο τα ψυχοφαρμακα που επαιρνε.Πηγα με τον Αισωπο και εχεσα πανω στο καβλι του.Τα εφτιαξα με τον Πανο,με τον σεγα μην ειναι μαζισ,με τον Λιους,με τον Ντενις,με τον Βολιωτη και εγω δεν ξερω με ποιον αλλον ακομα.Εχω χασει τον λογαριασμο.αλλα δεν νομιζω να φταιει αυτο.Αφου ειμαι ελευθερη.Γαμιεμαι αξιοπρεπως με οποιον θελω.Ειναι πουτανια αυτο??Δεν νομιζω.Αυτοι που ζηλευουν φταινε και με κακολογουν.Εγω μια χαρα γυναικα ειμαι κλασσατη,υψηλου επιπεδου.Μονο απο τις φιλες μου καταλαβαινεις οτι συναναστρεφομαι μονο με την αφροκρεμα του θηληκου παλτοκιου.Νουλα angel,Χαρα Χαρα,Μαρια1976,Μαρακι30,Εκατη,Ατακτη,Ολινα.Ολες μια και μια.Τωρα που το σκεφτηκα ακομα πιο καλα,ειμαι σιγουρη οτι πραγματικα με ζηλευουν.Δεν μου λειπει τιποτα.Ολα τα εχω.Λοιπον αγιε Βασιλη,ασε δεν θελω τιποτα.Μη σε πω και χαρη σε εκανα που σε μιλησα.Ειμαι πολυ καλη για τα μουτρα σου,κωλογερε που δεν σου σηκωνεται.Αστο διαλο απο δω περα χριστουγεννιατικα,παλιομαλακα με την κοκκινη ρομπα.Βαλε και κανα αλλο ρουχο παλιολιγδη,σιχαμενε.Ειμαι η μια και μοναδικη μουναρα του κοσμου και δεν σου επιτρεπω ουτε δωρο να μου στειλεις.Φαε τωρα και ενα μπλοκ και ιγκνορ και παρατα με.
27 Δεκεμβρίου 2011 4:36 μ.μ. 
Σχολιάστε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου